یاسین سلمانی| یاسین سلمانی پرسپولیس

یاسین سلمانی بازی با النصر را از دست داد؟ | خبر تازه از یاسین سلمانی برای هواداران پرسپولیس

آیا یاسین سلمانی به مسابقه مهم با النصر عربستان خواهد رسید؟

یاسین سلمانی بازی با النصر را از دست داد؟ | خبر تازه از یاسین سلمانی برای هواداران پرسپولیس

خبرملت: یاسین سلمانی از پایان فصل گذشته لیگ برتر سوژه اصلی نقل و انتقالات بود. ابتدا خبرهایی مبنی بر پیوستن یاسین سلمانی به پرسپولیس شنیده شد که بعد اعلام شد یحیی گل محمدی نیازی به او ندارد. در ادامه یاسین سلمانی به استقلال لینک شد. اما سرانجام یاسین سلمانی با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. خبر ورزشی خبر داده که یاسین سلمانی در قراردادش با پرسپولیس دارد که با رسیدن پیشنهاد خارجی می‌تواند با پرداخت ۴۰۰ هزار دلار از این تیم جدا شود!

زمان بازگشت یاسین سلمانی به تمرینات پرسپولیس مشخص شد. 

به گزارش طرفداری، یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید که در اولین بازی این تیم مقابل هنگ کنگ نیز در ترکیب اصلی به میدان رفت، طبق هماهنگی های قبلی قرار است پس از همراهی تیم ملی المپیک ایران در مرحله مقدماتی و انجام بازی سوم برابر ازبکستان از ۲۲ شهریور به تمرینات پرسپولیس باز گردد تا برای بازی با النصر از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

پیگیری های طرفداری حکایت از آن دارد که سلمانی قرار بود در اردوی تیم امید باقی بماند ولی با توجه به هماهنگی های رضا درویش و رضا عنایتی، با توجه به بازی حساس پرسپولیس و النصر، سلمانی به اردوی پرسپولیس ملحق می شود تا برای این بازی بزرگ آماده باشد...

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار