پرسپولیس

4 بازیکن پرسپولیس بازی با الدحیل را از دست دادند | دست خالی سرمربی پرسپولیس

چهار بازیکن پرسپولیس در دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا غایب خواهند بود.

4 بازیکن پرسپولیس بازی با الدحیل را از دست دادند | دست خالی سرمربی پرسپولیس

خبرملت: تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی، یاسین سلمانی و کنعانی زادگان را خریده است. پرسپولیس هفته اول و دوم را با برد شروع کرد و هفته سوم تن به تساوی برابر ذوب آهن داد و در هفته چهارم نیز رقیب اهوازی‌اش را شکست داد. پرسپولیس به دنبال بستن تیمی خوب در لیگ قهرمانان آسیا است. پرسپولیس اخیرا از تیم النصر شکست خورد.

به نظر می رسد غیبت دو ستاره پرسپولیس مقابل الدحیل قطعی است.

به گزارش طرفداری، خبری که امروز دست به دست در رسانه های ورزشی چرخید به غیبت وحید امیری مربوط می شود. این که وحید امیری در بازی با النصر دچار پارگی همسترینگ شده و حدودا یک ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود. از این رو قادر به حضور در بازی با النصر نخواهد بود. این درحالی است که کادرپزشکی پرسپولیس پس از این که در رسانه رسمی باشگاه وضعیت مصدومان را به بعد از بازدید عکس MRI منوط کرد هنوز در مورد مصدومیت وحید امیری و حتی مهدی ترابی اظهارنطری نداشته است.

به هر روی در صورت غیبت وحید امیری او دومین ستاره ای است که غیبتش در بازی با الحیل قطعی است. چرا که پیش از او میلاد سرلک با دریافت کارت زرد دوم و کارت قرمز این ازی را از دست داده بود.

گفتنی است وضعیت مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر نیز همچنان نامشخص است و باید دید این دو بازیکن می توانند به بازی با الحیل برسند یا مشکلات پرسپولیس بیش از این خواهد بود.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار