پرسپولیس| باشگاه پرسپولیس| پرسپولیس تهران

پرسپولیس بمب می‌ترکاند | بازگشت مهاجم بزرگ به پرسپولیس | قرمزها به دنبال بازیکنی که فکرش را نمی‌کنید!

خبرهای شگفت انگیزی از باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود. آیا ستاره سابق پرسپولیس به این تیم برمی‌گردد؟

پرسپولیس بمب می‌ترکاند | بازگشت مهاجم بزرگ به پرسپولیس | قرمزها به دنبال بازیکنی که فکرش را نمی‌کنید!

تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی، یاسین سلمانی و کنعانی زادگان را خریده است. پرسپولیس هفته اول و دوم را با برد شروع کرد و هفته سوم تن به تساوی برابر ذوب آهن داد و در هفته چهارم نیز رقیب اهوازی‌اش را شکست داد. پرسپولیس به دنبال کسب موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. پرسپولیس چندی پیش از النصر شکست خورد و حالا قرار است در گام دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدوحیل قطر برود.

حتی جذب نبیل باهویی هم نتوانسته به اخبار و شایعات جذب مهاجم خارجی در پرسپولیس پایان بدهد و این بار صحبت از بازگشت یک مهاجم فراری است!

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته و پس از دو ماه تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذبِ یک مهاجم خارجی، بالاخره یک مهاجم سوئدی با این باشگاه به توافق رسید و پیراهن سرخ را به تن کرد.

انتظار می‌رفت بعد از انتقال رسمی باهویی به پرسپولیس دیگر بحثی درباره مهاجم خارجی در باشگاه پرسپولیس مطرح نشود اما این اتفاقی نیفتاده و یک دو روز است که شایعاتی درباره یک انتقال جذاب شنیده می‌شود.

این شایعات مربوط به تمایل یک بازیکن برای بازگشت به پرسپولیس است. بازیکنی که فصل گذشته برای پرسپولیس بازی می‌کرد اما خیلی ناگهانی این تیم را ترک کرد و هواداران و کادر فنی پرسپولیس را بهت‌زده کرد. یورگن لوکادیا!

ترک غیرمنتظره ایران توسط لوکادیا سوالات زیادی را برای فوتبالدوستان ایرانی به وجود آورد. سوالاتی که تا مدت‌‌ها بدون جواب ماند. در این باره شایعات زیادی مطرح شد. مثلا این که بعد از درخشش فوق‌العاده او در پرسپولیس برخی دلال‌‌ها به مهاجم هلندی نزدیک شدند و او را برای یک انتقال گران‌تر و بهتر وسوسه کردند.

شایعات دیگری مثل مشکلات با همسرش، بیماری فرزندانش، مشکلات سیاسی و گذاشتن استوری های تند و تیز سیاسی، دستور سفارت هلند برای خروج از ایران گرفته و مشکلات فیلترینگ اینترنت در ایران و عدم دریافت پول از باشگاه پرسپولیس هم مطرح شد. اما مورد آخر اصل صحیح نبود. چون پرسپولیس پول او را به موقع داده بود.

باز هم لوکادیا و پرسپولیس؛ بازگشت مهاجمِ فراری چقدر امکان‌پذیر است؟

لوکادیا پس از ترک ایران مدتی بدون باشگاه بود اما بالاخره به تیم «کانگژو مایتی لیونز» در سوپر لیگ چین رفت. او در چین هم عملکرد بدی نداشته و در 24 بازی 7 گل زده و 6 پاس گل داده است.

بازگشت لوکادیا به پرسپولیس؟

اما اخیرا دوباره شایعاتی درباره تماس او با باشگاه پرسپولیس مطرح شده است! خبر رسیده که این مهاجم هلندی در گفت‌وگویی اعلام کرده قصد بازگشت به لیگ برتر ایران را دارد و حتی با مسئولان باشگاه پرسپولیس در این خصوص صحبت کرده است.

او هر از چند گاهی هم در صفحه شخصی خودش پست‌های و استوری‌هایی مربوط به دوران حضورش در پرسپولیس را منتشر می‌کند. اتفاقی که به نظر می‌رسد به منظور جذب و نگه داشتن دنبال‌کنندگان ایرانی‌اش باشد. 

اما چیزی که این روزها به شایعات بازگشت لوکادیا به پرسپولیس دامن زده است غیبت لوکادیا در 3 بازی اخیر کانگژو است. نام این بازیکن در 3 بازی آخر کانگژو حتی در لیست 18 نفره این تیم هم دیده نشده است. 

همین غیبت باعث شده شایعات بازگشت لوکادیا به پرسپولیس دوباره داغ شود. اما حقیقت این است که موانع زیادی بر سر راه این انتقال وجود دارد. مهم‌ترین مانع این است که لوکادیا با تیم چینی قرارداد دارد. او تا دهم دی ماه بازیکن تیم کانگژو است. مگر این که به صورت توافقی از این تیم جدا شود.

مساله بعدی پر شدن سقف قراردادهای باشگاه پرسپولیس است. همین چند روز پیش بود که به صورت رسمی اعلام شد این باشگاه از سقف قرارداد عبور کرده است و به همین دلیل نمی‌تواند بازیکن جدیدی را جذب کند.

مساله بعدی هم توانایی مالی پرسپولیس برای جذب لوکادیا است. این بازیکن وقتی به پرسپولیس آمد قراردادی در حدود یک میلیون یورو داشت. حالا پرسپولیس توانایی جذب مهاجمی با این قیمت را ندارد و اصلا به همین دلیل هم بود که یکی مثل نبیل باهویی جذب شد.

پرسپولیس البته به شدت به مهاجمی مثل لوکادیا نیاز دارد اما موانع بر سر بازگشت این بازیکن زیاد است. حتی اشتیاق زیاد هواداران پرسپولیس برای بازگشت لوکادیا هم نمی‌تواند کمکی به رخ دادن این اتفاق بکند. ماجراهای سیاسی و همچنین شکایت لوکادیا از پرسپولیس و پرسپولیس از لوکادیا، مطمئنا موانع اصلی بازگشت او به پرسپولیس خواهد بود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار