استقلال| باشگاه استقلال| استقلال تهران

استقلال خرید ستاره خارجی را قطعی کرد | عکس بمب افکن آبی‌ها با لباس استقلال

خرید آبی پوشان با لباس این تیم عکس گرفت.

استقلال خرید ستاره خارجی را قطعی کرد | عکس بمب افکن آبی‌ها با لباس استقلال

رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده و استقلال فصل را با دو برد شروع کرد. استقلال در حالی نفت آبادان و ملوان را شکست داد که هنوز گزینه‌های مد نظرش را در فصل نقل و انتقالات نخریده است. مهرداد محمدی و بلانکو مهمترین خرید استقلال در این فصل نقل و انتقالات بوده است. استقلال منتظر محمد را هم خرید اما او را به عنوان بازیکن قرضی به تیم مس رفسنجان فرستاد. نقل و انتقالات به پایان رسیده است اما استقلال احتمالا یک ستاره دیگر جذب خواهد کرد.

خرید آبی پوشان با لباس این تیم عکس گرفت.

به گزارش طرفداری، گوستاوو بلانکو امشب با علی خطیر جلسه داشت. در پی این اتفاق بلانکو با پیراهن استقلال عکسی گرفت و رسانه رسمی استقلال نیز این تصویر را منتشر کرد:

برنامه فشرده مهاجم جدید استقلال برای رسیدن به لیگ

جواد نکونام برنامه فشرده ای برای رساندن گوستاوو بلانکو  به شروع بازی های لیگ برتر دارد.

به گزارش طرفداری، گوستاوو بلانکو چند روزی بعد از حضور در ایران به دلیل مشکلاتی که در قراردادش وجود داشت، در تمرین گروهی حضور نداشت اما این مشکل برطرف شده است و مهاجم آرژانتینی استقلال چند روزی است کنار سایر بازیکنان تمرین می کند.

نکونام این روزها تلاش می کند بلانکو را با بازیکنان هماهنگ کند تا بتواند بعد از شروع دوباره لیگ برتر از این بازیکن استفاده کند.

بلانکو با حضور در استقلال قرار است خط حمله استقلال را تقویت کند و گفته می شود با مهارت او روی توپ های بلند، روند تهاجمی آبی ها شکل بهتری پیدا خواهد کرد.    

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار