پرسپولیس| پرسپولیس تهران| باشگاه پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها مسخره شدند! | اعتراض شدید دو ستاره پرسپولیس به یک فاجعه

بازی پرسپولیس و الدوحیل در حالی به پایان رسید که قطری‌ها در حین بازی به تمسخر بازیکنان پرسپولیس پرداختند.

پرسپولیسی‌ها مسخره شدند! | اعتراض شدید دو ستاره پرسپولیس به یک فاجعه

تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی، یاسین سلمانی و کنعانی زادگان را خریده است. پرسپولیس هفته اول و دوم را با برد شروع کرد و هفته سوم تن به تساوی برابر ذوب آهن داد و در هفته چهارم نیز رقیب اهوازی‌اش را شکست داد. پرسپولیس به دنبال کسب موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. پرسپولیس چندی پیش از النصر شکست خورد و در گام دوم تیم الدوحیل را در قطر شکست داد.

موضوع ورزشگاه آزادی و چمن خراب آن نه تنها صدای همه را درآورده، بلکه به یک فاجعه بزرگ تبدیل شده است و خیلی‌ها با استفاده از تصاویر چمن خراب ورزشگاه آزادی فوتبال ایران را مسخره کردند.

بعد از پیروزی دلچسب پرسپولیس مقابل الدحیل در خاک قطر، اتفاق تلخی رخ داد که باعث ناراحتی بازیکنان پرسپولیس شد. یکی از هواداران باشگاه الدحیل بعد از سوت پایان بازی و وقتی بازیکنان پرسپولیس قصد رفتن به رختکن را داشتند، خطاب به سروش رفیعی گفت: می‌خواهی یک تکه از چمن ورزشگاه مان را به تو بدهیم تا آن را به ایران ببری؟!

اتفاق تلخی که به شدت باعث ناراحتی پرسپولیسی‌ها شد و شرمندگی و خجالت‌زدگی آن‌ها را در پی داشت. سروش که اصلا انتظار شنیدن چنین حرفی را نداشت، با عصبانیت و ناراحتی زیاد خودش را به رختکن رساند تا بیشتر از این قطری‌ها، ایرانی‌ها را مورد تمسخر قرار ندهند.

شاید در نگاه اول صحبت‌های این هوادار قطری با سروش جنبه کل کل فوتبالی داشته باشد ولی وقتی به این جمله فکر می‌کنید، متوجه خواهید شد که این نه کل کل مرسوم در فوتبال بوده و نه جنبه شوخی داشته است. این یک تمسخر بزرگ از سوی فردی بوده که از عدم توانایی و سو مدیریت مسئولان ورزش ما استفاده کرده و به خودش اجازه داده تا  ایران و ایرانی را مورد تمسخر قرار دهد.

ورزشگاه آزادی

اخیرا نیمار هم به نحوه ترمیم چمن ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد و نوشت: این غیر ممکن است!

واکنش دروازه بان پرسپولیس به مسخره شدن توسط قطری ها 

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل الدحیل درباره عملکرد پرسپولیس در این بازی گفت: این پیروزی را به مردم ایران تبریک می‌گویم. ما پرسپولیس ایرانیم. به تمام هواداران پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم. هواداران باید به این تیم افتخار کنند. من از بازی بچه‌ها لذت بردم. اگر امکانات باشد بازیکنان خیلی توانایی دارند. پرسپولیس مالک توپ و میدان بود و این موضوع جای تبریک دارد.

او ادامه داد: برد شیرینی کسب کردیم. می‌دانستیم که بازی سختی داریم و دیدیم که چه قدر خوب بازی مالکانه انجام دادیم و سه امتیاز شیرین کسب کردیم. به امید خدا بتوانیم از این گروه خیلی سخت صعود کنیم. یکی از بهترین‌ گروه‌ها همین گروه پرسپولیس است.

بیرانوند درباره نقش زمین در عملکرد پرسپولیس گفت: تمام مردم ایران دیدند که کیفیت زمین چه مقدار روی بازی تاثیر دارد. من هفت سال است که در پرسپولیس هستم و ندیدم که تیم اینقدر با کیفیت بازی کند. برخی اوقات در آزادی با چمن خوب، بازی خوبی داشتیم. در قطر مقابل الدحیل مالکانه بازی کردیم و این واقعا جای شکر دارد. امیدوارم چنین بازی‌هایی در لیگ هم انجام دهیم و در بازی‌های بعدی در آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشیم. همچنین امید دارم تا آن زمان کیفیت چمن آزادی خوب شود.

او در خصوص شرایط پرسپولیس در آسیا گفت: اکنون برای اینکه بگوییم از گروه بالا می‌آییم زود است. باید تمام تمرکز خود را بگذاریم و قبول کنیم که می‌توانیم صعود کنیم. زمانی که مقابل الدحیل بازی خوبی ارائه داده‌ایم باید به این باور برسیم که جای اشتباه نداریم. همینطور باید پیش برویم و با امکانات خوب تلاش کنیم.

علیرضا بیرانوند

بیرانوند ادامه داد: در بازی اول درگیر جوی شدیم که برای تیم اتفاق افتاد. رونالدو شخصیت بزرگ و هواداران خودش را دارد. پرسپولیس درگیر جوی شد که فکر کردیم میزبان نیستیم. باید حق داد چرا که ستاره‌ای وارد ایران شد که مردم آن را دوست دارند. بیشتر توجه به سمت تیم النصر بود. اتفاقاتی که قبل از بازی با النصر افتاد تمرکز تیم را به هم ریخت. اگر سرلک مقابل النصر اخراج نمی‌شد می‌توانستیم بدون شکست بازی را ترک کنیم. امیدوارم امکانات ما هم خوب شود. نشان دادیم که حرف زیادی برای گفتن داریم.

او در واکنش به قارچ زدگی چمن ورزشگاه آزادی و ویدیوی ترمیم غیرحرفه‌ای چمن هم گفت: نمی‌دانم چرا این ویدیو منتشر شد. با توجه به اینکه می‌دانیم تیم‌های بزرگی با ستاره‌هایشان به ایران می‌آید چرا ویدیوی ترمیم چمن آزادی که الگو و نماد است در فضای مجازی پخش می‌شود؟ چه کسی چنین اجازه‌ای داده است؟ نباید این تصاویر بیرون می‌آمد. خیلی‌ها دنبال سوء استفاده هستند تا ورزش کشور را زیر سوال ببرند.

واکنش هافبک پرسپولیس به جنجال های بازی با الدوحیل

سروش رفیعی، بازیکن پرسپولیس ایران پس از برتری یک بر صفر این تیم مقابل الدحیل در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم. الدحیل تیم بسیار خوب و باتجربه‌ای است. نمی‌دانم خوشحال باشم یا ناراحت. البته من ناراحتم چرا که همه بعد از دیدن این بازی متوجه شدند که کیفیت زمین چه تاثیری در عملکرد ما دارد. من دیگر از مسئولان امیدی ندارم ولی هوادارانمان ببینند. مطمئنا آنها متوجه شدند که کیفیت زمین چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد. حالا به ما حق بدهند که چرا رو به عقب بازی می‌کنیم. من به هوادارانمان تبریک می‌گویم. این اول مسیر لیگ قهرمانان است.

او درباره واکنش نیمار به ویدیوی منتشر شده از ترمیم چمن ورزشگاه آزادی هم گفت: آنقدر این موضوع مسخره شده است که من نمی‌فهمم داستان چیست. همه می‌دانیم زمین خراب است. اگر دارید کاری می‌کنید که این راه درستش نیست. حالا که راه درستش را انجام نمی‌دهید چرا فیلم می‌گیرید؟ حالا فیلم را گرفتید و می‌خواهید به صاحب‌کارتان نشان دهید، چرا آن را منتشر می‌کنید؟ من یک چیز بگویم و موضوع را ببندم. ما خوشحالی می‌کردیم که یکی از هواداران قطری از روی سکو به من گفت که یک تکه از چمن را به تو بدهم که ببری؟

پاسخ ستاره پرسپولیس به تمسخر ایرانی‌ها در قطر

بازیکن پرسپولیس ادامه داد: ما ایرانی هستیم. این برای تک تک ایرانی‌ها بد است. ما شرممان می‌شود. به خدا اتفاق خاصی نمی‌افتد. ببینید مردم چطور با یک برد ما حداقل برای چند ساعت خوشحال می‌شوند.

رفیعی در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد پرسپولیس در دو بازی هفته ابتدایی لیگ قهرمانان، آیا شانسی برای قهرمانی در این رقابت‌ها برای پرسپولیس قائل است؟ گفت: خیلی کار سخت است. شما یک تفاوت کوچک بین بازی اول و دوم ما دیدید. تا وقتی که هزینه نکنیم و امکانات فراهم نکنیم، چطور می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم؟

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار