جورجینا رودریگس | جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو

بازیگر مرد عرب، بدل جورجینا شد! | مسخره کردن جورجینا توسط مرد عرب

یک کمدین مصری با پوشدن لباس جورجینا رودریگس به سوژه سبکه های اجتماعی تبدیل شده است.یک کمدین مصری با پوشدن لباس جورجینا رودریگس به سوژه سبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

بازیگر مرد عرب، بدل جورجینا شد! | مسخره کردن جورجینا توسط مرد عرب

کریستیانو رونالدو از پر درآمد ترین بازیکنان فوتبال جهان است. کریستیانو رونالدو سابقه بازی در رئال مادرید را دارد. کریستیانو رونالدو بیشترین فالور در اینستاگرام را دارد. کریستیانو رونالدو با جورجینا نامزد کرده است و به زودی ازدواج می کنند. کریستیانو رونالدو به النصر عربستان پیوست.

خانواده کریستیانو رونالدو با حضور چند ماهه خود در کشور عربستان توجه های زیادی را به خود جلب کرده اند. این اتفاق در حالی رقم می‌خورد که تمام اقدامات جورجینا رودریگس خیلی زود به سوژهایی داغ برای شبکه های اجتماعی تبدیل می‌شود و کاربران در مورد آن ها صحبت می‌کنند.

حالا یک کمدین مصری برای اجرای نمایش خود در کشور عربستان دست به اقدامی عجیب زده است. او برای یک نمایش تئاتر لباس مشهور جورجینا رودریگس را به تن کرده است و از این طریق برای این نمایش طنز تبلیغ می‌کند.

هنوز مشخص نیست این نمایش که « چگونه همسایه خود را خفه کنیم» نام دارد، به زنگی زوج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس در عربستان نیز ارتباطی دارد یا خیر​ر

جورجینا رودریگز

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار