پرسپولیس| استقلال| یاسین سلمانی

پرسپولیس برای شاه ماهی نقل و انتقالات تور پهن کرد | استقلال به دنبال سرمربی اتلکتیکو مادرید

استقلالی‌ها در بین گزینه‌های‌شان، سراغ سرمربی سابق اتلتیکو مادرید رفته‌اند که با این تیم قهرمان لیگ اروپا شده است.

پرسپولیس برای شاه ماهی نقل و انتقالات تور پهن کرد | استقلال به دنبال سرمربی اتلکتیکو مادرید

خبرملت: پرسپولیس فصل آینده، قصد ساختن تیمی رقابتی در سطح لیگ قهرمانان آسیا را دارد. در روزهایی که هنوز ماندن یحیی گل‌محمدی در این تیم قطعی نشده، آن‌ها سراغ یکی از بازیکنان محبوب او در خط هافبک رفته‌اند.

به گزارش فوتبال 360، یاسین سلمانی، کاپیتان تیم امید که قراردادش با سپاهان به پایان رسیده و علاقه‌مند است پیراهن پرسپولیس را بپوشد. از بین سلمانی و خدابنده‌لو، یک نفر احتمالا در پرسپولیس جانشین کمال کامیابی‌نیا می‌شود.

تازه‌ترین‌های نقل و انتقالات:

«حسینی» سرمربی آلومینیوم شد

با اعلام باشگاه آلومینیوم، مجتبی حسینی سرمربی فصل گذشته پیکان، با امضای قراردادی به عنوان سرمربی جدید ایرالکو منصوب و جانشین مهدی رحمتی شد.

رقابت ۳ تیم عربستانی‌ برای جذب «طارمی»

اکرم کونور خبرنگار ترکیه‌ای اعلام کرد، ۳ باشگاه عربستانی الهلال، النصر و الاهلی به جذب مهدی طارمی ستاره ملی‌پوش پورتو علاقه دارند.

«قائدرحمتی» دوباره شاگرد «رحمتی» شد

با اعلام باشگاه نساجی، محمود قائدرحمتی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از توافق با صادق درودگر، با قراردادی ۲ ساله به نساجی مازندران پیوست.

موانع استقلالی شدن «نکونام» برطرف می‌شود؟

مدیران عالی‌رتبه ورزشی و فوتبالی بعد از حواشی به وجود آمده برای جواد نکونام، از روز گذشته تلاش‌های خود را آغاز کرده‌اند تا بتوانند مشکلات به‌وجود آمده برای گزینه اول هدایت استقلال را حل‌وفصل کنند.

حمایت ۷ از ۶

فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری از سرمربیگری جواد نکونام در استقلال حمایت کرد.

جدایی «فروزان» از گل‌گهر

گفته می‌شود باشگاه گل گهر تمایلی به ادامه همکاری با محسن فروزان ندارد و باید دید سرانجام این دروازه‌بان که با باشگاه سیرجانی قرارداد دارد، چه خواهد شد. ممکن است یک دروازه‌بان خارجی جانشین فروزان شود.

«الهامی» به پیکان می‌رود؟

ساکت الهامی، سرمربی فصل گذشته هوادار گزینه جدی پیکان برای جانشینی حسینی است. این در حالی است که نام الهامی در روزهای اخیر به عنوان گزینه مدنظر باشگاه استقلال برای هدایت این تیم در فصل جدید نیز مطرح شده بود.

توافق مشروط «گولسیانی» و پرسپولیس

با شرط دریافت دلاری، تمدید قرارداد مدافع تیم ملی گرجستان با پرسپولیس قطعی شد. مدافع گرجستانی فصل گذشته پرسپولیس با این باشگاه برای تمدید قراردادش به توافق رسیده است.

«ابراهیمی» به الشمال قطر پیوست

بعد از الاهلی و الوکره، این سومین تیم امید ابراهیمی در قطر خواهد بود و او آماده پنجمین فصل حضورش در لیگ ستارگان قطر می‌شود. الشمال فصل قبل در رده یازدهم جدول ۱۲ تیمی لیگ قطر قرار گرفت و در دیدار پلی‌آف، توانست از سقوط به دسته پایین‌تر نجات پیدا کند.

کاپیتان تیم امید در راه پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی در پست هافبک به دنبال جذب یک ستاره جوان است و بعد از بررسی عملکرد یاسین سلمانی، از مدیران باشگاه خواسته تا شرایط حضور سلمانی در پرسپولیس را فراهم آورند.

«شجاعی» با نساجی به توافق نرسید

علی شجاعی هافبک فصل گذشته نساجی که در لیست بازیکنان مدنظر رحمتی برای تمدید قرارداد برای فصل جدید بود، پس از مذاکره با مدیران این باشگاه برای تمدید به توافق نرسید و از نساجی جدا شد.

یک کروات جانشین ساپینتو در استقلال؟

یک رسانه عربی در خبری عجیب مدعی شد باشگاه استقلال با مربی سابق النصر عربستان به توافق رسید. سایت «قاهره 24» مصر مدعی شد «آلن هوروات» سرمربی پیشین تیم‌های النصر و الباطن عربستان با مدیران باشگاه استقلال تهران به توافق رسیده است.

«کیکه فلورس» زیر نظر استقلال

باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی فصل جدید این تیم مشغول مذاکره با گزینه‌های مختلف خارجی است که در بین آنها یک مربی با تجربه اسپانیایی نیز وجود دارد. کیکه سانچز فلورس، سرمربی فصل گذشته تیم ختافه و سابق اتلتیکو مادرید گزینه مدنظر مدیریت استقلال است که صحبت‌هایی نیز در این خصوص بین طرفین انجام شده است.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار