تعبیر خواب| تعبیر خواب مسافرت رفتن

تعبیر خواب مسافرت رفتن از نگاه معبران بزرگ | مسافرت رفتن در خواب نشانه چیست؟

اگر در خواب دیدیم که به تنهایی یا نزدیکانمان به مسافرت می‌رویم، تعبیرش چیست؟

تعبیر خواب مسافرت رفتن از نگاه معبران بزرگ | مسافرت رفتن در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب از چندین قرون قبل رواج داشته است. تعبیر خواب همواره یکی از راه های پیشگویی آینده بوده است. حضرت یوسف (ع) یکی از معبرین بزرگ بود که با تعبیر خواب جان بسیاری از انسانها را نجات داد. تعبیر خواب با گذشت سالها هنوز مورد توجه مردم دنیا از جمله انسان های شرقی قرار می گیرد. اعتقاد به تعبیر خواب به خصوص در ایران هنوز پررنگ است.

تعبیر خواب مسافرت رفتن

مسافرت رفتن در خواب بیانگر تغییر و تحولات در زندگی بیننده خواب می باشد. چنین خوابی نشان می دهد که بیننده خواب در مسیر تحقق اهداف مورد نظر خود در حال جرکت است. البته تعبیر خواب مسافرت رفتن با توجه به جزئیات و رویدادهای پیراموت آن میسر می گردد.

متغیرهایی مانند مکان مبدا و مقصد بیننده خواب، مناظر و چشم اندازهای پیرامون سفر، چگونگی سفر و اینکه با چه وسیله ای به سفر برود، همواری و ناهمواری راه سفر بایستی مورد بررسی قرار گیرد حتی همسفرهای بیننده خواب موضوعی مهم در تعبیر چنین خوابی خواهد داشت. امروز در آلامتو تعبیر خواب مسافرت رفتن از دیدگاه معبرین برجسته اسلامی و با توجه به جزئیات ریز آن پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

شعر-درباره-سفر

تعبیر خواب مسافرت رفتن امام صادق

امام صادق تعبیر خواب سفر رفتن را دگرگونی در معیشت و اوضاع زندگی بیننده خواب عنوان نموده است. چنانچه مقصد بهتر از مبدا باشد روند اوضاع رو به بهبودی است و چنانچه مقصد بدتر از مبدا باشد اوضاع رو به وخامت می گذارد و این دگرگونی و تغییرات در زندگی برای بیننده خواب نیکو نخواهد بود.

تعبیر خواب مسافرت رفتن ابن سیرین

تعبیر خواب سفر رفتن از نگاه ابن سیرین مرتبط با احوالات بیننده خواب در طول سفر است. چنانچه بیننده خواب از به وقوع پیوستن سفر شادمان باشد تغییرات مثبت و خوشحال کننده ای در زندگی واقعی وی رخ خواهد دا. چنانچه در سفر مغموم باشد و به جایی بدتر از محل سکونت خود سفر نماید؛ قطعا چنین خوابی نمی تواند از تعابیر مثبتی برخوردار باشد.

تعبیر خواب مسافرت رفتن با خانواده

مسافرت رفتن با خانواده به تعبیر محمد بن سیرین چنانچه در طول سفر بیننده خواب و خانواده خوشحال باشند. همچنین به مکانی بهتر از محل سکونت سفر کنند. بیانگر وقوع اتفاقات خوب در زندگی بیننده خواب و خانواده خواهد بود. ولیکن چنانچه بیننده خواب و خانواده در طی سفر خوشحال نباشند و به مکانی بدتر از محل سکونت خود سفر کنند؛ این خواب نشان از وقوع اتفاقاتی ناخوشایند برای بیننده خواب و خانواده می باشد.

در تعبیری دیگر ابن سیرین تعبیر چنین خوابی را اینگونه مطرح می نماید. چنانچه بیننده خواب با یکی از افراد خانواده که مجرد است به مسافرت برود. چنین خوابی نشان می دهد که وی در آینده ای نزدیک ازدواج می نماید. اگر همراه بیننده خواب فردی متاهل باشد. این خواب حاکی از آن است که زندگی وی مستحکم تر خواهد شد.

تعبیر خواب مسافرت رفتن با مرده

خواب مسافرت رفتن با مرده از جمله هایی است که تغبیر آن ارتباط مستقیم با احوالات بیننده خواب و فرد مرده در خواب دارد. چنانچه بیننده خواب ببیند که در سفر با مرده، فرد متوفی خسته است بیانگر این است که متوفی به فردی نیاز دارد که برای وی خیرات دهد. چنانچه متوفی در سفر با بیننده خواب صحبت کند؛ نمادی از توصیه های افراد دانا برای بیننده خواب می باشد. خوابیدن متوفی در سفر نشانه طول عمر یافتن بیننده خواب می باشد.

تعبیر خواب مسافرت رفتن دختر مجرد

خواب مسافرت رفتن دختر مجرد به ازدواج با یکی از بستگان و خویشاوندان تعبیر می گردد. رویت چنین خوابی ازدواج و در پی آن خوشبختی و سعادتمندی برای بیننده خواب است. به دست آوردن فرزندانی صالح نیز از تعابیر این خواب می باشد. به طور کلی سفر در خواب برای دختر مجرد دگرگونی مثبت در زندگی بیننده خواب می باشد. خصوصا اگر با وسیله نقلیه ای دلخواه و شادمان به سفر خود ادامه دهد. ولیکن چنانچه دختر مجرد ببیند که در سفر گم شده است. این خواب بیانگر آن است که بیننده خواب در زندگی واقعی خود به حرف ها و توصیه های بزرگترها گوش نداده است و با مشکلات و مسائل بزرگی مواجه می شود.

1357094_244

تعبیر خواب مسافرت رفتن دیگران

تعبیر خواب مسافرت رفتن دیگران برای بیننده خواب حاکی از تغییرات خوش است که از آن استقبال خواهد نمود. ممکن است چنین خوابی بیانگر آمدن اقوام به دیدار بیننده خواب باشد که وی را مسرور و شادمان خواهد ساخت.

تعبیر خواب مسافرت رفتن با معشوق

دیدن خواب مسافرت با معشوق بیانگر حرکت رو به جلو و پیشرفت در تحقق اهداف و آرزوهای بیننده خواب است. برای آنکه بتواند زندگی ایده آلی را برای خود و معشوق فراهم آورد. چنانچه بیننده خواب ببیند که پای پیاده با معشوق خود در سفر است چنسن خوابی نمایانگر اموری مهم و نیازمند به تلاش و کوشش بسیار برای رسیدن به زندگی آیده ال است.

تعبیر خواب مسافرت خارج

مسافرت خارج از کشور می تواند نمایانگر هرج و مرج در زندگی بیننده خواب باشد. به طوری که تعادل زندگی خود را از دست داده و در زندگی به آرامش مورد نظر خود دست نیافته است. چنین خوابی می تواند هشداری برای بیننده خواب باشد که سریعا کنترل اوضاع را در دست بگیرد و تغییرات اساسی در زندگی خود ایجاد نماید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار