تعبیر خواب| تعبیر خواب امام صادق| تعبیر خواب بیماری

تعبیر خواب بوسه چیست؟ | تعبیر خواب بوسیدن مرده و نامحرم و روبوسی با آشنایان

اگر در خواب ببینیم که ما کسی را می بوسیم یا کسی ما را می بوسد تعبیرش چیست؟

تعبیر خواب بوسه چیست؟ | تعبیر خواب بوسیدن مرده و نامحرم و روبوسی با آشنایان

تعبیر خواب از چندین قرون قبل رواج داشته است. تعبیر خواب همواره یکی از راه های پیشگویی آینده بوده است. حضرت یوسف (ع) یکی از معبرین بزرگ بود که با تعبیر خواب جان بسیاری از انسانها را نجات داد. تعبیر خواب با گذشت سالها هنوز مورد توجه مردم دنیا از جمله انسان های شرقی قرار می گیرد. اعتقاد به تعبیر خواب به خصوص در ایران هنوز پررنگ است.

تعبیر خواب بوسیدن مرده

بوسیدن مرده در خواب از جمله خواب هایی است که هر فردی حداقل چند مرتبه آن را تجربه نموده و ممکن است به دنبال تعبیر چنین خوابی باشد. برخی می پندارند خواب بوسیدن مرده ممکن است با اخبار شومی همراه باشد که در واقع هرگز اینگونه نخواهد بود. بوسیدن مرده در خواب از خیر و برکت در زندگی بیننده خواب خبر داده و از جمله خواب های با تعبیر نیکو به شمار می رود. در این مطلب از آلامتو همراه ما باشید زیرا تعبیر خواب بوسیدن مرده از نظر معبرین معتبر اسلامی را برای شما همراهان گرامی تهیه و تنظیم نموده ایم. امید است مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته و مفید و موثر واقع گردد.

تعبیر خواب بوسیدن مرده امام صادق

تعبیر خواب بوسیدن مرده از نظر امام صادق (ع) دارای تعبیر نیکویی بوده و فرموده اند: چنانچه شخصی در عالم خواب مرده ای را با شهوت ببوسد بیانگر این است که زن می خواهد و ان شاالله حاجت روا خواهد شد. اگر بیننده خواب مقروض باشد از دیون خود رهایی خواهد یافت. زندانی از بند خلاص شده و اگر بیمار باشد بعبودی عاجل میسر خواهد گشت و چنانچه بیننده خواب فردی مجرد باشد در آینده ای نزدیک شرایط ازدواج فراهم شده و به آرزوی خود خواهد رسید.

ac-image-fp16666289871V

تعبیر خواب بوسیدن مرده حضرت یوسف

تعبیر بوسیدن مرده در خواب از نگاه حضرت یوسف نیز حاجت روایی بوده و آن را نیک دانسته اند. ایشان می فرمایند: اگر بیننده چنین خوابی مجرد باشد به عشق خود خواهد رسید و اگر فقیر است غنی و اگر زندانی باشد رها خواهد شد. چنانچه بیمار است شفای عاجل نصیب وی گشته و اگر بدهکار باشد بدهی وی پرداخت خواهد شد.

تعبیر خواب بوسیدن مرده ابن سیرین

ابن سیرین نیر در مورد خواب بوسیدن مرده تعابیر خوب و نیکویی ارائه داده و آن با حاجت روایی و تحقق اهداف و آرزوها برابر دانسته است. چنانچه می فرمایند: اگر بیننده خواب مجرد باشد به حاجت دل خود رسیده و ازدواج خواهد نمود و چنانچه مستاجر باشد صاحب خانه و اگر بیکار و جویای کار باشد به مراد خود رسیده و دارای شغل خواهد شد. چنانچه زندانی باشد رها و اگر بیمار باشد شفا خواهد یافت.

تعبیر خواب بوسیدن مرده برای دختر مجرد

بوسیدن مرده برای دختر مجرد نیز دارای تعابیر نیکویی بوده و ابن سیرین بوسیدن دست مرده را مختص دختران مجرد می داند. چنانچه دختر مجرد مرده ای را که در عالم بیداری آن را نمی شناسد ببوسد در امر تحصیل و کار خود پیشرفت نموده و به مدارج عالی خواهد رسید. بوسیدن دست و پیشانی مادربزرگ توسط دختر مجرد نیز نشان می دهد که مادربزرگ وی که مرده است حامل اخبار خوش و نوید بخشی برای بیننده خواب بوده و آینده ای آرام و بدون دغدغه خواهد داشت. برخی از معبرین دیدن خواب روبوسی با مرده برای دختر مجرد را ازدواج با شوهری صالح عنوان نموده اند که دارای عقل سلیم و خردمندی خواهد بود.

تعبیر خواب بوسیدن صورت مرده

تعبیر خواب روبوسی با مرده همانگونه که در بالا از نگاه معبرین مختلف مطرح شد از تعابیر نیکویی برخوردار بوده و معبران به طور متفق القول رویت چنین خوابی را حاجت روایی بیننده خواب دانسته اند که چنانچه بیننده خواب تصمیم به ازدواج داشته باشد عشق خود را یافته و از دینی بر گردنش باشد دیدن خود را ادا نموده و چنانچه دارای شغل نباشد شغل دلخواه خود را خواهد یافت.

تعبیر خواب بوسیدن مرده نامحرم

بوسیدن متوفی نامحرم در خواب بیانگر ازدواج برای دختران بوده ولیکن چنانچه متوفی محرم و آشنا باشد نشانه محبوبیت بیننده خواب برای مرده می باشد.

تعبیر خواب بوسیدن

برخی از معبران نوشته اند بوسه خیانت است و سو نیت و بد دلی چه بوسه بدهیم و چه بگیریم. اگر ما دیگران را ببوسیم ما عامل خیانت خواهیم بود اگر دیگری ما را ببوسد نسبت به ما خیانت می شود.

در بیداری و زندگی روزانه ما بوسه وسیله ابراز عشق و محبت است. وقتی کسی را می بوسیم می خواهیم محبت خود را در حد اعلا به آن شخص نشان بدهیم و ثابت کنیم. در خواب نیز از این حد فراتر نمی رویم.

تعبیر خواب روبوسی

چنانچه در خواب ببینیم کسی را می بوسیم موردی پیش می آید که حسن نیت خود را نسبت به او ثابت کنیم و اگر آن که می بوسیم نا شناس باشد نفعی از ما به او می رسد.

تعبیر خواب بوسیدن نامحرم

اگر یک دختر دم بخت ببیند که محرمی او را می بوسد محبوبیت میابد و اگر ببیند که نامحرمی او را می بوسد خواستگار خواهد یافت و شوهر می کند و چنانچه خودش کسی را ببوسد نشان آنست که از او به نیکی یاد می کنند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار