آسانسور| سقوط آسانسور| خرابی آسانسور

هنگام سقوط آسانسور چه کنیم؟ | چند نکته کلیدی برای آنکه از سقوط آسانسور جان سالم به در ببرید +ویدئو

حادثه سقوط آسانسور تنها مربوط به فیلم، سریال و داستان‌ها نیست و ممکن در زندگی نیز با چنین اتفاقی روبرو شویم.

هنگام سقوط آسانسور چه کنیم؟ | چند نکته کلیدی برای آنکه از سقوط آسانسور جان سالم به در ببرید +ویدئو

آسانسور وسیله ای بسیار مهم و حیاتی در زندگی مدرن است. آسانسور یکی از تجهیزات حمل و نقل عمودی است که در ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. آسانسور ها عموما به کمک موتورهای الکتریکی باعث حرکت عمودی کابین می‌شوند. صنعت آسانسور در ایران قدمتی حدودا 80 ساله دارد.

یکی از پرکاربردترین وسایل برای جابجایی افراد  در ساختمان‌های مسکونی، اداری، هتل و… آسانسور است. جدا از اینکه این وسیله کمک شایانی در زمینه‌ی حمل و انتقال مردم کرده است؛ اما همواره با برای افراد در بعضی اوقات زمینه ساز ترس نیز بوده است. ترس سقوط آسانسور تقریباً برای خیلی از افراد در تمامی سنین و اقشار وجود دارد.

حتماً برای شما هم پیش آمده که در حال استفاده از آسانسور، نگهان آسانسور در یک طبقه‌ی بی ربط متوقف شده یا با افزایش و کاهش سرعت‌های عجیب روبرو شده است. برای افزایش امنیت آسانسور بهتر است در کنار استفاده‌ی سرویس‌های دوره‌ای و لوازم مرغوب، از بیمه آسانسور نیز استفاده کنید. بیمه آسانسور جبران کننده خسارات مالی و جانی افراد در حوادث مربوط به آسانسور است.

هرچند با توجه به پیشرفت هرچه بیشتر فناوری، دیگر خیلی چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد. اما باز باید برای اتفاقات و حوادث غیرقابل پیش‌بینی آماده باشید. حادثه سقوط آسانسور تنها مربوط به فیلم، سریال و داستان‌ها نیست و ممکن در زندگی نیز با چنین اتفاقی روبرو شویم. اما در زمان سقوط آسانسور باید چه کرد؟ یا چگونه از سقوط آسانسور جلوگیری کنیم؟ این‌ها سؤالاتی است که ممکن است در ذهن شما در این مورد وجود داشته باشد.

برای گرفتن پاسخ سوالهای ذهنتان ویدئوی زیر را ببینید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار