چگونه از همسر خسیس خود پول بگیریم ؟ + نکات مهم

موضوع مهم چطوری از شوهرم پول بگیرم یا اینکه چگونه از مرد خسیس پول بگیریم، با دانستن برخی سیاست های زنانه، ساده می شود.

چگونه از همسر خسیس خود پول بگیریم ؟ + نکات مهم

پول گرفتن از شوهر بعد از عقد یا ازدواج گاهی میتواند چالش برانگیز باشد، بخصوص اگر قرار باشد از مردی خسیس پول بگیرید؛ اینجاست که سوال رایج با شوهری که پول نمیده چکار کنم برایتان پیش می آید. از بحث دعای پول گرفتن از شوهر و ترفندهای بی پایه و اساس برای پول دادن مرد خسیس به همسرش بگذریم و برسیم به راهکارهایی در این زمینه که روش هایی منطقی و عاقلانه برای گرفتن پول و جیبی یا خرج خانه از شوهر است.

جلوی دیگران از او پول بخواهید

به طور کلی، همیشه استثناهایی برای هر قاعده وجود دارد. اگر همسر شما واقعاً خسیس است، اما غروری دارد، ممکن است یکبار با توجه به شرایط و موقعیت مورد نیاز، در حضور دوستانش از او پول بخواهید. برخی مردان عاشق این هستند که به دنیا به خصوص خانواده و دوستانشان نشان دهند که به همسرشان اهمیت می‌دهند و از او مراقبت می‌کنند. این کار می‌تواند نشان دهنده عشق و ارتباط شما با همسرتان باشد.

بنابراین، در شرایط خاص و با دقت، اگر مناسب به نظر برسد، از همسرتان در حضور دوستانش پول بخواهید. حتی مردان خسیس نمی‌خواهند غرورشان در مقابل دوستانشان آسیب ببیند یا به عنوان مردی خسیس دیده شوند. در نهایت، این کار ممکن است باعث شود که او مجبور شود پول به شما بدهد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار