تست هوش| تست هوش با جواب| تست هوش آنلاین

تست هوش سخت | پسر عاشق را پیدا کنید

تیزبین ها آماده اید؟با این چالش شما می توانید ذهن خود را ورزش دهید و میزان دقت خود را مشخص کنید.

تست هوش سخت | پسر عاشق را پیدا کنید

تست هوش یکی از سرگرمی های جالب در میان آدمهاست که هم علاوه بر جنبه سرگرمی می تواند انسان را نسبت به توانایی های ذهنی خود آگاه کند. آدمهای زیادی در دنیا وجود دارد که سعی می کنند با انجام تست هوش بدانند میزان بهره هوشی آنها نسبت به دیگران چقدر است. تست هوش می تواند به صورت تصویری، ریاضی و... باشد.​

تست هوش روشی موثر برای شناسایی افرادی است که توانایی عقلانی خاصی در پیدا کردن روابط میان معادله را دارند. این گروه از افراد اغلب در محل کار یا مدرسه دچار مشکل می‌شوند، زیرا سطح کلاس‌ها و کارها برای آنها خسته و کسل کننده به شمار می‌آید. تست‌های هوش بدون درگیر کردن افراد با چالش‌های تست‌های دیگر، می‌توانند برخی از افراد را به سمت آینده‌ای سوق دهند که شاید برای آنها موفقیت آمیزتر باشد.

تست هوش امروز؛ کدام پسر قرار عاشقانه دارد؟

با دقت به تصویر نگاه کنید:

تست هوشپاسخ در انتهای صفحه:

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

t7lekJSIuQOyپاسخ آزمون شناخت مرد عاشق:

بسیاری از کاربران اولین فرد از سمت چپ را جوان عاشق معرفی کرده اند. آنها معتقدند که او چهار جعبه هدیه در کمدهای لباسش دارد و او قصد دارد یکی از این جعبه های هدیه را به معشوقه اش هدیه دهد. اما اگر دقت کنید، او خیلی آرام به نظر می رسد و استرس و اضطراب یک قرار عاشقانه را ندارد. مرد سمت راست نیز چنین است. اما اگر به مرد وسطی نگاه کنید متوجه خواهید شد که او به گوشی اش نگاه می کند. احتمالاً به پیام های رد و بدل شده با معشوقه اش نگاه می کند. او کوله پشتی خودش را به شانه اش انداخته و قصد دارد خیلی سریع باشگاه را ترک کرده تا به سر قرار خود برسد. شما چه فکر می کنید؟

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار