متن های زیبا و کوتاه برای خواهر

متن های زیبا و کوتاه برای خواهر

خواهر را می‌توان بهترین همدم و دلسوزترین فرد برای هر کسی دانست. اگر به دنبال زیباترین دلنوشته برای خواهر خود هستید تا احساسات قبلی خود را با جملات زیبا در مورد خواهر یا متن عاشقانه به او نشان دهید، ما در سایت سلام دنیا مجموعه‌ای از بهترین دلنوشته‌ها، پیام‌ها و متن عاشقانه برای خواهر را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

دلنوشته برای خواهرم:

تو برای من بیشتر از یک خواهر هستی. تو برایم بهترین دوست، مربی و راهنما هستی. حتی گاهی نقش مادر و پدرم را هم داشته‌ای. خواهر عزیزم، من خیلی خوش شانس بودم که تو را در زندگی‌ام دارد. دوستت دارم خواهری!

تو تنها کسی هستی که می‌توانم رازهایم را به او بگویم. تو فقط خواهر من نیسی، بلکه بهترین دوستم هستی.

داشتن یک خواهر فوق العاده مثل تو یک هدیه بی‌نظیر از طرف است. تو همه را مورد لطف خود قرار می‌دهی و من خیلی خوش شانسم که خواهر تو هستم.

روزهای زیبایی که با هم داشتیم را به یاد می‌آورم. دعواهای کوچک، سهیم شدن در بستنی، بازی در پارک، آن روزها واقعاً لذت بخش بودند. خواهر عزیزم دوستت دارم.

خدا را شکر که چنین خواهر شگفت انگیزی به من داده است که می‌توانم همه آنچه در زندگی من اتفاق افتاده است را با او در میان بگذارم، دوستت دارم خواهر عزیزم.

///////////

مهم نیست که ما تا امروز چقدر با هم مشاجره کردیم، با تمام قلب تو را دوست دارم تا روزی که از تپیدن متوقف شود. داشتن خواهری مثل تو یکی از نعمتهای بزرگ زندگی من است.

///////////

داشتن خواهری مثل تو باعث می‌شود زندگی من بی‌نهایت بار زیباتر از بهشت باشد. من هیچوقت دست از تلاش نمی‌کشم تا همیشه آفتابی باشم که آسمان تو را روشن می‌کند. دوستت دارم!

///////////

او دوست همیشگی من است، وقتی ضعیفم حمایتم می‌کند، وقتی دلسرد می‌شوم تشویقم می‌کند. من نمی‌توانم زندگی را بدون بهترین دوست، محرمم، خواهرم تصور کنم.

تولدت مبارک نازنینم! تو زیباترین دختری هستی که مستقیماً از بهشت فرود آمده است.

///////////

بهترین تبریک‌ها برای تولد عزیزترین خواهر، آرزو می‌کنم وقتی شمع‌های خود را در روز تولد فوت می‌کنی، تمام آرزوهایت برآورده شود. با آرزوی عشق و خوشبختی!

///////////

متن درباره تولد خواهر

خواهر عزیزم هر وقت دچار مشکل می‌شدم یا به کسی احتیاج داشتم که هم‌صحبتم باشد، همیشه کنارم بودی، تولدت مبارک با عشق فراوان!

///////////

در طول بزرگ شدن همیشه از تو الگو می‌گرفتم، هنوز هم این کار را می‌کنم! متشکرم که همیشه به من نشان دادی که چطور رفتار کنم. تولدت مبارک خواهر عزیزم!

///////////

هر وقت به بزرگترین حامی زندگی‌ام فکر می‌کنم، دست تو را روی شانه‌ام می‌بینم که به من انگیزه می‌دهد. تولدت مبارک خواهر عزیزم!

حتما بخوانید: متن تبریک تولد خواهر

///////////

ما با هم بزرگ شدیم و همه چیز را با همدیگر تقسیم کردیم. در روز تولدت می‌خواهم به تو بگویم که مهمترین زن زندگی من بعد از مادر هستی. دوستت دارم خواهر عزیزم. تولدت مبارک!

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار