سوسانو| عکس واقعی سوسانو| علت مرگ سوسانو

سوسانو خواستگار ایرانی پیدا کرد | خودکشی باورنکردنی پسر ایرانی به خاطر سوسانو!!

پسر ایرانی به خاطر علاقه به «سوسانو» هنرپیشه زن سریال جومونگ و مخالفت پدرش برای ازدواج با این زن، اقدام به خودکشی کرد.

سوسانو خواستگار ایرانی پیدا کرد | خودکشی باورنکردنی پسر ایرانی به خاطر سوسانو!!

سوسانو نام شخصیتی در سریال جومونگ است که هان هه جین از مشهورترین بازیگران کره‌ای آن را ایفا می کند. سوسانو در سریال جومونگ که اواسط دهه هشتاد در ایران پخش شد طرفداران زیادی داشت و باعث شد بازیگر ایفاکننده این نقش در ایران به شهرت فراوان برسد. سوسانو زنی قدرتمند و مسلط به آموزش های نظامی بود. سوسانو در نهایت به دست تسو کشته می‌شود.

این روزها به خاطر بازپخش سریال افسانه جومونگ، بار دیگر فضای مجازی پر شده از خبرهایی درباره بازیگران نقش جومونگ و سوسانو که در ایران به شدت محبوب هستند.

در همین حین خبری بازنشر می شود از سال 1388 که در آن زمان همه را بهت زده کرد. خبر این است که یک جوان یاسوجی به خاطر علاقه به «سوسانو» هنرپیشه زن سریال جومونگ و مخالفت پدرش برای ازدواج با این زن، اقدام به خودکشی کرد.

این جوان که پس از تماشای سریال جومونگ به شدت به سوسانو علاقه‌مند شده بود و قصد ازدواج با او را داشت، خودکشی به خاطر عشق به «سوسانو»!هنگامی که خانواده‌اش را از این تصمیم مطلع کرد، با مخالفت آنها روبه‌رو شد.

جوان یاسوجی از پدرش خواست تا با فروش گوسفندانش هزینه سفر وی به کشور کره و یافتن سوسانو را تامین کند و زمانی که متوجه شد خانواده‌اش حاضر به فروش گوسفندان نیستند، با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرد.

به دنبال این ماجرا، والدین جوان عاشق پیشه او را به بیمارستان منتقل کردند و با تلاش پزشکان، او از مرگ حتمی نجات یافت.

پدر این جوان در ارتباط با این موضوع گفت: «پسرم تصور می‌کرد به راحتی می‌تواند به کشور کره سفر و با هنرپیشه زن این سریال ازدواج کند و زمانی که به وی گفتم مبلغ فروش کل گوسفندان که تمام دارایی من است کمتر از یک میلیون تومان است، او نیز در اقدامی عجیب دست به خودکشی زد و اگر کمی دیر به بیمارستان می‌رسید،‌ به طور حتم جان خود را از دست می‌داد».

آخرین خبرها از وضعیت جسمانی جوان یاسوجی حاکی است که حال وی رو به بهبود است و از مرگ حتمی نجات یافته است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار