تعبیر خواب| تعبیر خواب حضرت یوسف| تعبیر خواب گیر افتادن

تعبیر خواب گیر افتادن چیست؟ | تعبیر خواب به دام افتادن و رد شدن از جای تنگ و باریک

اگر خواب دیده اید که در یک جای تنگ و باریک گیر افتاده اید و به سختی از آن عبور می کنید باید بدانید که به مشکل بر می خورید.

تعبیر خواب گیر افتادن چیست؟ | تعبیر خواب به دام افتادن و رد شدن از جای تنگ و باریک

تعبیر خواب از چندین قرن قبل رواج داشته و معبران بزرگی در طول تاریخ وجود داشته اند. تعبیر خواب همواره یکی از راه های پیشگویی آینده بوده است. حضرت یوسف (ع) یکی از معبرین بزرگ بود که با تعبیر خواب جان بسیاری از انسانها را نجات داد. تعبیر خواب با گذشت سالها هنوز مورد توجه مردم دنیا از جمله انسان های شرقی قرار می گیرد. اعتقاد به تعبیر خواب به خصوص در ایران هنوز پررنگ است.

اگر خواب دیده اید که در یک جای تنگ و باریک گیر افتاده اید و به سختی از آن عبور می کنید باید بدانید که به مشکل بر می خورید.

ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب بینی از جای باز و ایمن به جای تنگ و باریک وارده شده‌ای، یـعـنـی تعبیرش بد می‌باشد، جابر مغربی نیز می‌گوید: اگر ببینی در جای تنگی گیر افتادی، یـعـنـی دچار کارهای سخت می‌شوی که از آن‌ها خلاص نخواهی شد. اگر کسی در خواب دید که در جای تنگ و تاریک قرار گرفته که حتی نفس کشیدن هم برایش مشکل شده، به غم و اندوه دچار می شود. اگر از آن جا خارج شد، و به جای فراخ و گشاده ای آمد، از بدی ها محفوظ می ماند.

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی غذا در جای تنگ و باریک که گرفتار آن شده‌ای کم می‌باشد، یـعـنـی در زندگانی و معیشت و رزق و روزی دچار تنگنا و مضیقه می‌شوی. اگر خواب ببینید از جای تنگ به محل باز و فراخ آمد از پایگاهی و به جایگاهی ایمن شد، دلیل است که کارهای او به نظام شود و از رنج به راحت و آسانی شود. اگر به خلاف این بیند بد بود. جابر مغربی گوید: تعبیر خواب گیر افتادن در جای تنگ بسیار بد و گرفتاری در زندگی است و اگر دید در جایگاهی تنگ گرفتار شد، دلیل که در کارهای دشوار افتد و خلاص نیابد. اگر بیند در آنجا طعام باریک و تنگ است، دلیل که عیش و روزی بر او تنگ شود و تنگی همه چیز در خواب نیکو نباشد.ک

تعبیر خواب رد شدن از جای تنگ و باریک

عبور از جای تنگ و باریک در خواب تعابیر متعددی دارد تعبیر خواب رد شدن از جای تنگ چیست؟

خواب دیدم از مکان هایی خیلی تنگ و باریک دارم رد می شوم و حسابی ترسیده بودم احساس میکردم کسانی در حال تعقیب من هستند ، مدام پشت سرم را نگاه می انداختم و حس میکردم میخواهند مرا بدزدند لطفا تعبیرش را بفرمایید ؟ به گفته ی استاد تعبیر خواب اگر خواب دیدی از جاهای تنگ یا تاریک در حال عبور کردن هستی به این معناست که برای مدت زمان کوتاهی زندگی برای شما سخت و سخت تر می شود به احتمال زیاد از نظر اقتصادی و وضعیت معیشت فشار زیادی به شما وارد شود و برای دورانی مشخص در فقیری و یا نداری به سر ببرید ، همچنین شیخ طوسی نیز رد شدن از محله ها خیابان ها و یا مکان هایی باریک و تنگ را بیانگر ضعیف شدن وضعیت مالی و یا زیان هایی که باعث می شوند بخشی از سرمایه ی صاحب رویا از دست برود میدانند.

تعبیر خواب عبور کردن دیگران از مکان های باریک و تنگ بدین معنی است: اگر چنان چه این شخص که از جاهای تنگ رد می شود معشوق تو باشد و او را به جای بیاوری و یا بشناسی نشان دهنده گشودن دروازه عواطف، احساسات و یا نظریات شماست،اگر پدر و مادرت در راهرو باریک بودند خوب است و به این معناست که در آینده فرزندانی برومند خواهید داشت و وضع زندگی خانوادگی شما قابل اعتماد و خوب است. اگر این افراد پیرزن و یا پیرمرد بودند نیکو نیست و به این موضوع اشاره دارد که از خانواده خود جدا می‌شوید و عزلت می‌گزینید.

تعبیر خواب گیر افتادن در جای تنگ | تعبیر خواب رد شدن از جای تنگ و

دیدن عبور از جای تنگ در خواب مشروط است زیرا هیچ گاه عمل عبور راسا محور خواب قرار نمی گیرد و نمی تواند هم باشد. اگر در خواب ببینید که از روی یک پل باریک عبور می کنید و پل بر رودخانه ای خروشان قرار گرفته از فتنه و آشوبی به سلامت می رسید. اگر در خواب دیدید هنگام عبور از روی پل تنگ رودخانه زیر پایتان خشک بود از فقر و تنگدستی و عسرت به سلامت می گذرید. این خواب را اگر بیماری ببیند و مشاهده کند که به آن طرف پل رسید و آن سوی پل سبز و خرم بود از بیماری شفا می یابد . اگر محکوم و متهمی ببیند تحصیل برائت و آزادی می کند و روی هم رفته خواب خوبی است. اگر در خواب ببینیم با اتومبیل از جاده ای باریک عبور می کنیم که دو طرف بیابان است و خشک است و فاقد گیاه خوب نیست چون نشان آن است که دستخوش تنگی می شویم . اگر در خواب ببینیم از مقابل خرابه ایی عبور می کنیم اندوهگین می شویم و چنان چه ببینیم از مقابل قصری با شکوه و زیبا یا باغی سبز و خرم می گذریم نیکو است. اگر در عالم خواب حس کنیم که داریم می رویم خوب نیست و اگر این احساس را داشته باشیم که عبور و رد شدن برای رسیدن و آمدن است خوب است.

تعبیر خواب رد شدن مرده از جای تنگ چیست؟

اگر ببینی مرده ای از خویشان خودت در حال رد شدن از جای تنگ است و تو از دور یا نزدیک فقط این صحنه را شاهد هستی بدون اینکه کاری کنی یا حرفی بزنی نشانه نومیدی و بیماری و زیان‌های فراوان است.اگر با او این مسیر را همراه شدی و یا کمکش کردی بیانگر داشتن روزهاى خوب است.اگر جمع زیادی از مردگان را در حال رد شدن از جای تنگ دیدی نشانه‌ى بهبودى در امور مالى است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار