طرز تهیه پودینگ مرغ و سبزیجات

طرز تهیه پودینگ مرغ و سبزیجات | آموزش تهیه پودینگ مرغ و سبزیجات خوشمزه به روش رستورانی

این غذا را می توان به عنوان یک پیش غذای شیک و خوشمزه در مهمانی ها سرو نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پودینگ مرغ و سبزیجات در ادامه با ما همراه باشید.

طرز تهیه پودینگ مرغ و سبزیجات | آموزش تهیه پودینگ مرغ و سبزیجات خوشمزه به روش رستورانی

مواد لازم برای ۶ نفر

تخم مرغ    ۲ عدد

روغن مایع    ۵ قاشق غذا خوری

آرد    نصف لیولان

ماست    ۵ قاشق غذا خوری

بکینگ پودر    ۱ قاشق مربا خوری

نمک    ۱ قاشق چای خوری

مواد میانی

سوسیس نگینی شده    ۱ لیوان

مرغ پخته و ریش شده    ۱ لیوان

سیب زمینی نیم پز و نگینی شده    ۱ لیوان

گوجه فرنگی نگینی شده    ۲ عدد متوسط

پنیر پیتزا    به مقدار دلخواه

آویشن و فلفل قرمز و سیاه    به مقدار لازم

طرز تهیه پودینگ مرغ و سبزیجات

مرحله اول

برای تهیه پودینگ خوشمزه با مرغ و سبزیجات در ابتدای کار؛ مرغ را با پیاز و ادویه درون یک قابلمه می ریزیم و با کمی آب روی حرارت قرار می دهیم تا مرغ پخته شود. سپس آن را ریش ریش می کنیم. سیب زمینی ها را شسته و پوست می کنیم.

مرحله دوم

سپس به صورت نگینی خرد می کنیم. در ادامه درون آب جوش می ریزیم تا نیم پز شود. سپس آبکش کرده و کنار می گذاریم. گوجه فرنگی ها را هم به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. از هر نوع سوسیسی می توان استفاده کرد.

مرحله سوم

در این مرحله سوسیس را هم به صورت نگینی ریز خرد می کنیم و کنار می گذاریم. در این مرحله پودینگ را تهیه می کنیم. برای این کار، یک کاسه برداشته و تخم مرغ ها را با نمک درون کاسه می ریزیم و با همزن دستی آن را مخلوط می کنیم تا یک دست شود.

مرحله چهارم

سپس روغن و ماست را اضافه کرده و دوباره هم می زنیم تا به خوبی یکدست شوند. در نهایت، آرد و بکینگ پودر را با هم الک کرده و به مواد اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم تا یکدست شود. ظرف مورد را برداشته و کمی آن را چرب می کنیم.

مرحله پنجم

نصف مواد پودینگ را کف آن می ریزیم و صاف می کنیم. سپس همه موادی که در مرحله اول و دوم تهیه کرده ایم را به غیر از گوجه، با هم مخلوط کرده و روی پودینگ می ریزیم. سپس روی آن را پنیر پیتزا می پاشیم. گوجه ها را که خرد کردیم روی پنیر می چینیم.

مرحله ششم

سپس مابقی مواد پودینگ را روی آن می ریزیم. فر را از قبل با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم می کنیم. ظرف پودینگ را درون فر قرار داده و به مدت ۱ ساعت زمان می دهیم تا بپزد و طلایی شود. سپس از فر بیرون آورده و آن را سرو می کنیم.

منبع: چی شی
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار